Informatii livrare

        Comenzi

    Puteti comanda produsele dorite astfel:
 1) Online - urmand pasii obisnuiti atunci cand faceti cumparaturi online (se adauga produsul sau produsele dorite in cos si se completeaza formularul ce cuprinde datele de livrare/facturare.  Dupa aceea, accesati "Finalizeaza comanda". Veti primi imediat pe email o confirmare a faptului ca am primit comanda dvs., urmand apoi ca un operator pieseautomag.ro sa va contacteze pentru a reconfirma comanda dvs.

2) Telefonic - puteti suna la numerul de telefon   
+40770 869 483   si unul dintre colegii nostri va prelua comanda dumneavoastra. In cazul in care liniile sunt ocupate, veti fi contactat in cel mai scurt timp posibil pentru a vi se furniza detaliile necesare sau pentru a vi se prelua o comanda.


3) Email - ne puteti trimite un email pe adresa office@pieseautomag.ro cu produsele dorite, insotite de datele de livrare-facturare si un numar de telefon (obligatoriu). In acest fel, veti putea fi informat despre stadiul comenzii dvs. si veti putea fi contactat si de firma de curierat, atunci cand coletul a ajuns la destinatie si trebuie sa va fie inmanat.

4) WhatsApp - numarul nostru de WhatsApp este +40764.879.190, ne puteti trimite comanda si unul dintre colegiinostri va prelua comanda dumneavostra, urmand a va contacta pentru a va confirma comanda, a stabili detaliile despre livrare, statusul comenzii si modalitatea de plata.

        Termene de livrare

    Produsele de pe site-ul pieseautomag.ro.ro se livreaza oriunde in Romania, prin curier in 1-4 zile lucratoare. De regula, termenul de livrare este de 24-48 ore de la efectuarea comenzii pe site-ul nostru din stocul propriu, prin intermediul serviciilor de curierat.  Trimiterea comenzii va fi confirmata prin email, pentru a urmari exact procesul de livrare.

        Modalitati de livrare

    Odata comandate, puteti intra in posesia produselor dorite ridicandu-le direct de la punctul nostru de lucru sau puteti opta pentru expedierea lor prin curier

    Costul transportului va fi confirmat telefonic cu dumneavoastra de unul dintre operatorii pieseautomag.ro
In cazul in care achizitionati doua sau mai multe produse, taxa de curierat se achita o singura data (in cazul in care toate produsele merg la aceeasi destinatie).

        Politica de retur

    Conform legislatiei in vigoare, OUG 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.

    Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

    Clientii PieseAutoMag.Ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati. Clientul va suporta costul de retur al produselor si va folosi acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

    Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

    In cazul în care produsele pentru care se solicita returnarea prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, cu urme de uzura, cu zgarieturi sau lovituri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa,  PieseAutoMag.Ro isi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

    In cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, PieseAutoMag.Ro va inapoia contravaloarea produsului returnat in cel mult 30 de zile de la retur. Suma inapoiata nu va include cheltuielile de transport. Restituirea sumei se va face prin transfer bancar, situatie in care clientul trebuie sa furnizeze datele sale bancare.

    In cazul returnarii unui produs care nu se afla in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original, cu toate documentele care l-au insotit, PieseAutoMag.Ro va considera returul nevalid si va fi indreptatita sa refuze restituirea contravalorii.

    Exceptie de la returnare fac produsele achizitionate de persoane juridice, produsele aduse pe comanda speciala, produsele consumabile(filtre, uleiuri, baterii, placute de frana, vaseline, tratamente pentru motor, etc.), produsele folosite.

    Prin produse folosite intelegem produsele care prezinta urme de uzura (modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, mirosuri straine, urme de lichide etc., in general orice modificare adusa la starea initiala a produsului, cea in care a fost livrat).

    In cazul consumabilelor, folosirea acestora nu mai permite returnarea lor. 

        Produse nefunctionale sau colete ce prezinta deteriorari

    Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicare de la magazin  sau receptia la domiciliu prin curier, clientul poate reclama acest lucru si poate solicita in termen de 24 de ore returnarea produsului, in vederea inlocuirii cu un produs nou.

    Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati curierului receptia. Clientul va mentiona curierului in scris motivul refuzului: “colet deteriorat”.

    PieseAutoMag.Ro nu isi asuma intarzierile de livrare a comenzilor care pot aparea din cauza firmei de curierat, precum nici daunele provocate asupra coletelor in timpul livrarii de catre firma de curierat sau terte parti.

        Produse livrate gresit sau neconforme

    Daca clientului i s-a livrat alt produs decat cel comandat, este necesara semnalarea situatiei cat mai curand posibil pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. In situatia livrarii unui produs neconfom cu specificatiile de pe site, toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de catre PieseAutoMag.Ro

        Produse defecte in perioada de garantie

    Produsele care prezinta defecte si se afla inca in perioada de garantie vor fi returnate spre reparatie la PieseAutoMag.Ro, daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie.

    Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului, daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului. Toate costurile de transport al produsului pentru exercitarea garantiei vor fi suportate de catre client.

        Informare si suport                                             

    Posibilele situatii aparute post-vanzare vor fi tratate de departamentul Relatii Clienti.

    Ne puteti contacta la:

        Telefon: +40770 869 483

        Email: office@pieseautomag.ro